Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw
Horlogebandjes | Horlogebandje zoeken
Inspiratie | Kennis & weetjes

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-

Garantie Smartwatches

Onze voorwaarden

Bij Horloge.be zorgen we dat onze klanten volledig op hun aankoop kunnen vertrouwen. Als het gaat om smartwatches, is het belangrijk om te weten dat deze standaard worden geleverd met een fabrieksgarantie van 2 jaar. Houd er rekening mee dat deze smartwatches buiten de aanvullende 1 jaar extra garantie vallen die wij bieden.

Het reparatieproces voor smartwatches verschilt van dat van analoge horloges, omdat smartwatches in feite kleine computers zijn. Om deze reden raden wij, net als veel andere webwinkels die smartwatches verkopen, aan dat reparaties aan smartwatches het beste worden uitgevoerd door de leverancier zelf. Als specialisten in reguliere horloges, hebben wij niet de specifieke expertise en middelen voor de reparatie van smartwatches.

We streven ernaar onze klanten de best mogelijke service te bieden, en als u problemen ondervindt met uw smartwatch binnen de fabrieksgarantieperiode, raden we u aan rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant. Uiteraard kunnen wij u deze contactgegevens verstrekken en u begeleiden in het fabrieksgarantieproces.

Hoewel wij niet de reparaties van smartwatches uitvoeren, helpen wij klanten graag met software-updates van hun smartwatches. Daarnaast bieden wij nuttige informatie in de vorm van drie PDF-documenten, waarin veelvoorkomende defecten worden behandeld. Als u een mail stuurt naar info@horloge.be zorgen wij ervoor dat u de documenten over problemen rondom bijvoorbeeld de batterijduur of Bluetooth, en het resetten van bijvoorbeeld de Garmin Vivoactive toegestuurd krijgt. 

Wat valt onder de garantie?

In het garantieboekje staat wat precies door de garantie gedekt wordt. U moet altijd het garantieboekje en/of garantiekaart goed bewaren, mocht u deze onverhoopt nodig hebben.

In het algemeen dekt de fabrieksgarantie defecten die zich voordoen in materialen en het uurwerk. De fabrieksgarantie dekt geen schade door normaal dagelijks of overmatig gebruik, of misbruik aan de armband, aan aanhangsels of aan het glas. Ook wordt waterschade niet gedekt, indien het horloge niet is gebruikt volgens de door de fabrikant gestelde richtlijnen. De garantie dekt niet de levensduur of het vervangen van de batterij. De garantie wordt gewoonlijk ook nietig verklaard indien onbevoegde reparaties of modificaties aan hard- of software zijn uitgevoerd door iemand anders dan een erkende handelaar van het merk. Voor alle merken waar wij officieel dealer van zijn op onze site, ontvangt u een wereldwijde fabrieksgarantie die bij iedere officiële dealer van dat merk aangevraagd kan worden.

Line