Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Gratis bezorging horloges boven € 50

Hoe te betalen: betaalmethoden

foto informatiepagina

Veelgestelde vragen

Is betalen op jullie website veilig?

Absoluut! Onze Payment Service Provider is een van de toonaangevendste betalingsdienstaanbieders die een 100% veilige betaalomgeving biedt. Onze service voldoet aan de beveiligingseisen van Visa en MasterCard in overeenstemming met de PCI DSS-norm (Payment Card Industry Data Security Standard) en de PCI Point-to-Point Encryptie (P2PE) -standaard voor beveiligde POS- en mPOS-oplossingen. Beide PCI-certificaten zijn bewijs van de technische en organisatorische beveiliging.

Ik ben van gedachten veranderd en wil mijn betaling annuleren.

Onze logistieke afdeling werkt heel snel, maar als je bestelling nog niet is verzonden, doen we alles in onze mogelijkheden om je bestelling te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice en zij zullen je graag helpen.

Ik heb problemen met het betalen met mijn creditcard.

Er kunnen mogelijk veel redenen zijn waarom je geen betaling kunt doen met je creditcard op onze website. Neem contact op met je bank, omdat zij je alle details van de afgewezen transactie kunnen verstrekken en je helpen om een succesvolle transactie te doen.

Ik wil graag een factuur hebben.

Geen enkel probleem. Omwille van het milieu sturen wij geen facturen mee met bestellingen, maar je kunt je factuur downloaden op de orderservicepagina.

Mijn creditcardbetaling is geaccepteerd, maar mijn bestelling niet.

HWG werkt met geautomatiseerde software voor fraudeherkenning. Je bestelling is waarschijnlijk door deze software gemarkeerd als mogelijke fraude. Als je je eigen creditcard gebruikt, kan je contact opnemen met onze klantenservice, zodat zij je kunnen helpen.

Hoe krijg ik mijn terugbetaling?

Restituties worden altijd terugbetaald aan de oorspronkelijke betaalmethode. Dit betekent dat wanneer je met een creditcard betaald heeft, terugbetaald wordt op dezelfde creditcard. Je vindt hier meer informatie over terugsturen en ruilen.

lijn

Betalen via iDeal

iDeal is de meest eenvoudige en meest gewaardeerde wijze van betaling. Met iDeal betaalt u vanaf uw eigen bankrekening. De transactie wordt veilig door uw bank uitgevoerd. Na betaling gaat u terug naar de website. Orders betaald via iDeal worden op werkdagen binnen 24 uur verstuurd.

Contant/Pin (alleen in onze winkels)

Mensen uit Nederland en België kunnen naar onze winkel komen om de bestelling zelf op te halen. Hier kan contant of met Pin betaald worden en krijgt u uw horloge persoonlijk van ons.

Betalen via bancontact Mr Cash

Mr Cash is de meest eenvoudige en meest gebruikte vorm van betaling. Met Mr Cash betaalt u vanaf uw eigen bankrekening. De transactie wordt veilig door uw eigen bank uitgevoerd. Na betaling gaat u terug naar de website. Orders betaald via Mr Cash worden op werkdagen binnen 24 uur verstuurd.

Klarna

Klarna delivers the post payment method for Horloge.be.This means you will receive a digital invoice by mail from Klarna to pay for the items you purchased. You the first time you use Klarna, you can buy items with a value up to a maximum of € 300. If you are a recurring user, you can buy up to a maximum of € 600.
To validate your request to purchase with one of our payment methods Klarna performs a risk check. Klarna has a strict privacy policy as defined in our privacy statement. If your request for payment by Klarna is not accepted you can always purchase the items with an other payment method.
If you have an unanswered question feel free to contact us at Klarna. For additional information we refer you to the consumer webpages on our Klarna website.

Contant/Pin (alleen in onze winkels)

Mensen uit Nederland en België kunnen naar onze winkel komen om de bestelling zelf op te halen. Hier kan contant of met Pin betaald worden en krijgt u uw horloge persoonlijk van ons.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Betalen met credit card

Horloge.be accepteert de volgende creditcards: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro en American Express.
Op de creditcard betaalpagina vult u uw creditcardgegevens in. Onze betalingsprovider (PSP) controleert direct uw gegevens op correctheid en geeft, indien alles goed is, autorisatie. Op deze manier is onze PSP de enige partij, die toegang heeft tot uw creditcardgegevens. Geen derde partij kan de gegevens inzien, ook wij niet.
Orders betaald met creditcard worden (op werkdagen) binnen 24 uur verstuurd. 

PayPal

PayPal is een online betaalservice die is ontworpen om veilig financiële transacties via het internet uit te kunnen voeren. PayPal fungeert als een soort veiligheidsbuffer. U hoeft geen creditcard- of bankgegevens in te vullen.

Vooruit betalen per bankoverschrijving

Je kan er ook voor kiezen om vooruit te betalen per bank. Zodra wij je betaling ontvangen hebben, verzenden we je aankoop. Tot we je betaling ontvangen hebben, houden we de goederen maximaal 8 dagen apart. Binnen deze termijn moet de betaling binnen zijn. Als we de betaling niet binnen deze termijn binnen hebben, zal de order worden verwijderd en gaan de goederen terug de voorraad in.
IBAN: NL22 ABNA 0452 1260 88
BIC: ABNANL2A