Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Gratis bezorging horloges boven € 50

Verzendmethodes en verzendkosten

Verzendmethoden

vandaag bezorgd banner
lijn

In Nederland gebruiken we de volgende verzendmethoden:

Methode

Postbedrijf

Geschatte levertijd*

Aangetekende post

PostNL

1 dag

Vandaag in huis (€ 2,95)

Expressdienst

Zelfde dag

Rembours (betalen aan de postbode)

PostNL

2 dagen

Afhalen Rotterdam

--

1 dag

Afhalen Breda

--

2 dagen

Afhalen bij een door u gekozen afhaalpunt Lokale postdienst

2 dagen

Niet geregistreerde brievenbuspost

PostNL

1 dag

In de winkelwagen kunt u de verzendmethode van uw voorkeur kiezen. De kosten van de verschillende verzendmethoden staan hier aangegeven.

Aangetekende post

Al onze pakketten worden verzonden via de aangetekende post van PostNL. Dit betekent dat u van ons een e-mail ontvangt met een ‘track and trace’ code van PostNL. U kunt de route van uw pakket en geschatte aflevertijd volgen via de site van postNL.

Vandaag in huis!

Uw pakket vandaag nog laten bezorgen? Ook dat behoort tot de mogelijkheden bij Horloge.nl. Wanneer u op werkdagen vóór 13:00 een bestelling plaatst en kiest voor Vandaag in huis, zorgt onze express partner ervoor dat uw pakket dezelfde dag nog tussen 15:30 en 22:00 wordt bezorgd.
U wordt geïnformeerd zodra het pakket bij Holland Watch Group is opgehaald en binnen welk tijdvak het aan u zal worden aangeboden. Toch even niet thuis? Reageer dan op de e-mail die u ontvangt om uw pakket op een ander adres bij u in de buurt te laten bezorgen.

De 'Vandaag in huis' service kost slechts €2,95. Deze Deze kosten vindt u bij de verzendmethode in de winkelwagen.

Afhalen bij een door u gekozen afhaalpunt

Weet je al dat je niet thuis bent bij de levering van je pakket? Kies dan voor de ‘Afhalen bij een door u gekozen afhaalpunt’ optie in je winkelmandje en haal je pakket later op bij een van de afhaalpunten (bijvoorbeeld PostNL en Kiala) bij jou in de buurt. Aan deze service zijn geen kosten verbonden.

Rembours

Wilt u pas betalen wanneer uw pakket wordt bezorgd? Dat kan. Wanneer u kiest voor de verzendmethode ‘Rembours’ betaalt u voor uw bestelling aan de postbode. Voor deze verzendmethode worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten vindt u bij de verzendmethode in de winkelwagen.

Afhalen in een van onze filialen

Wilt u het product eerst bekijken voordat u het aanschaft? Kies dan voor de optie ‘Afhalen’. Producten op voorraad in het filiaal van uw keuze kunt u al dezelfde dag bekijken. Producten op voorraad in het andere filiaal worden naar het filiaal van uw keuze gezonden en zijn meestal binnen 2 werkdagen daar te bekijken.

* Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen op werkdagen (ma- t/m vr) geplaatst voor 22.30 uur worden nog dezelfde dag verzonden en op de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen geplaatst van vrijdag 22.30 uur t/m zondag 24.00 uur en op nationale feestdagen worden de volgende werkdag verzonden. Pakketten verzonden met Avondbezorging worden op werkdagen nog dezelfde dag verzonden en geleverd.

Om veiligheidsredenen zijn we niet in staat om alle horloges op te slaan in ons centraal magazijn of winkels. Als er bij een product vermeld staat  "Verzending binnen 24 en 72 uur", betekent dit dat het product op voorraad is op een externe locatie. Zodra u dit product bestelt, wordt het product naar ons hoofdkantoor gestuurd, vanwaar we het product aan u verzenden. Dit proces duurt 24-72 uur.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Verzendmethoden

free-return-banner
lijn

In Vlaanderen gebruiken we de volgende verzendmethoden:
 

Verzendmethode Bedrijf Geschatte levertijd*
Aangetekende post PostNL / EPS 1 dag
Rembours PostNL / EPS 1-2 dagen
Afhalen bij door u gekozen afhaalpunt B-Post 1-2 dagen
Afhalen Antwerpen -- 2 dagen
Niet geregistreerde brievenbuspost PostNL / EPS
1 - 2 werkdagen

In de winkelwagen kunt u de verzendmethode van uw voorkeur kiezen. De kosten van de verschillende verzendmethoden staan hier aangegeven.

* Levertijden zijn afhankelijk van de post. Werkelijke tijden kunnen afwijken.

Aangetekende post

Al onze pakketten worden verzonden via de aangetekende post van PostNL / EPS. Dit betekent dat u van ons een e-mail ontvangt met een ‘track and trace’ code van PostNL / EPS. U kunt de route van uw pakket en geschatte aflevertijd volgen via de site van van PostNL / EPS.

Afhalen bij een door u gekozen afhaalpunt

Weet u al dat u niet thuis bent bij de levering van het pakket? Kies dan voor de ‘Afhalen bij een door u gekozen afhaalpunt’ optie in het winkelmandje en haal uw pakket later op bij een van de B-Post afhaalpunten bij u in de buurt. Aan deze service zijn geen extra kosten verbonden.

Rembours

Wilt u pas betalen wanneer uw pakket wordt bezorgd? Dat kan. Wanneer u kiest voor de verzendmethode ‘Rembours’ betaalt u voor uw bestelling aan de postbezorger. Voor deze verzendmethode worden extra kosten in rekening gebracht. Deze kosten vindt u bij de verzendmethode in de winkelwagen.

Afhalen

Wilt u het product eerst bekijken voordat u het aanschaft? Kies dan voor de optie ‘Afhalen’. Producten op voorraad in het filiaal van uw keuze kunt u al dezelfde dag bekijken. Producten op voorraad in ons centraal magazijn worden naar ons filiaal in Antwerpen gezonden en zijn meestal binnen 2 werkdagen daar te bekijken.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen op werkdagen (ma- t/m vr) geplaatst voor 22.30 uur worden nog dezelfde dag verzonden en op de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen geplaatst van vrijdag 22.30 uur t/m zondag 24.00 uur en op nationale feestdagen worden de volgende werkdag verzonden.

Om veiligheidsredenen zijn we niet in staat om alle horloges op te slaan in ons centraal magazijn of winkels. Als er bij een product vermeld staat  "Verzending binnen 24 en 72 uur", betekent dit dat het product op voorraad is op een externe locatie. Zodra u dit product bestelt, wordt het product naar ons hoofdkantoor gestuurd, vanwaar we het product aan u verzenden. Dit proces duurt 24-72 uur.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

lijn

Express shipping France

Method

Carrier

Estimated delivery time*

DHL Express

DHL

24-48 hr

The estimated delivery time is indicated below the 'in shopping cart' button on the product page and on the Shopping cart page. The cost of the delivery method is also listed in the shopping cart. Please be aware that if you live in a 'remote area' as defined by the carrier, delivery times may take longer. If your postal code is located in a remote area this will be indicated on your receipt. For more information, please visit the DHL website.

free-return-banner

Standard shipping France

Method

Carrier

Estimated delivery time*

Corriere espresso

Poste Italiane

4 - 6 Giorno Lavorativi

FedEx Corriere espresso Economy

FedEx

2-4 Giorni Lavorativi

Posta prioritaria (no possibilità di tracciatura)

Postal Service

3 - 5 Giorni Lavorativi

*Delivery times are indicative and depend on the postal carrier. Actual delivery times may be different. The estimated delivery time is indicated below the 'in shopping cart' button on the product page and on the Shopping cart page. The cost of the delivery methods is also listed in the shopping cart.

lijn

When is my order shipped?

Every working day all packages of orders placed with standard shipping before 13.30 or Express shipping before 18.30 will be shipped out. This applies only to products that are in stock at our headoffice/central warehouse. Products not in stock at our central warehouse have different delivery times. The estimated delivery time is indicated below the '+ in shopping cart' button on the product page and on Shopping cart page.

For safety reasons we are not able to store all watches at our central warehouse or shops. If it says for example 'Shipping within 24 and 72 hours' below a product, this means the product is in stock at an external warehouse. Once you order this product, the external warehouse ships the product to our head office where we will ship the product to you. This process takes 24 - 72 hours.

How can I follow my order in France?

For orders placed with standard shipping log in to our Orderservice page. For orders placed with Express shipping, go to our Orderservice page or dhl.com.

Verzending naar adressen buiten België en Frankrijk

De verzendkosten naar adressen buiten Nederland zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode, het gewicht van de goederen die jij bestelt en het land van levering. Verzendkosten zijn inclusief handling en verzekering.

Bekijk hier de complete lijst landen waar wij leveren.
 

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Shipping methods

lijn

For the UK we use the following shipping methods:

Shipping method

Shipping companies

Estimated delivery times*

EU courier service

Hermes, DPD

2-4 business days

Traceable Letter

Hermes

2 - 5 business days

The cost of the shipping methods are listed in the shopping cart.

* Delivery times are indicative and depend on the postal carrier in your country. Actual delivery time may be different. The estimated delivery time is indicated below the '+ in shopping cart' button on the product page and on the checkout page.

Registered mail

Our packages to the UK  are sent via Hermes and DPD registered mail. This means that you will receive an email with a 'track and trace' code. You can follow the route of your package and estimated delivery time on the website of the shipping company.

When will my order be shipped?

Orders placed on weekdays (Mon-Fri) before 22:30 are shipped the same business day. Orders placed from Friday 22.30  - 24.00 Sunday and bank holidays are dispatched the next business day.

'Shipping within 24 and 72 hours'

For safety reasons we are not able to store all watches at our central warehouse or shops. If it says 'Shipping within 24 and 72 hours' below a product, this means the product is in stock at an external warehouse. Once you order this product, the external warehouse ships the product to our head office where we will ship the product to you. This process takes 24 - 72 hours.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Shipping methods

lijn

For the UK we use the following shipping methods:

Shipping method

Shipping companies

Estimated delivery times*

EU courier service

Hermes, DPD

2-4 business days

Traceable Letter

Hermes

2 - 5 business days

The cost of the shipping methods are listed in the shopping cart.

* Delivery times are indicative and depend on the postal carrier in your country. Actual delivery time may be different. The estimated delivery time is indicated below the '+ in shopping cart' button on the product page and on the checkout page.

Registered mail

Our packages to the UK  are sent via Hermes and DPD registered mail. This means that you will receive an email with a 'track and trace' code. You can follow the route of your package and estimated delivery time on the website of the shipping company.

When will my order be shipped?

Orders placed on weekdays (Mon-Fri) before 22:30 are shipped the same business day. Orders placed from Friday 22.30  - 24.00 Sunday and bank holidays are dispatched the next business day.

'Shipping within 24 and 72 hours'

For safety reasons we are not able to store all watches at our central warehouse or shops. If it says 'Shipping within 24 and 72 hours' below a product, this means the product is in stock at an external warehouse. Once you order this product, the external warehouse ships the product to our head office where we will ship the product to you. This process takes 24 - 72 hours.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Tipo de envio

lijn

For shipments to Portugal, you can choose the following shipping methods:

Tipo de envio

Shipping company

Estimated delivery times*

Serviço Postal Europeu (i.e. DHL, DPD, etc.)  CTT

 5-7 dias úteis

 Express Economy  FedEx  2-3 dias úteis
 Express  FedEx  1-2

You can choose the shipping method of your preference in the shopping cart. The cost of the shipping methods are listed there as well.

* Os tempos de entrega são meramente indicativos e dependem dos prazos de entrega dos CTT. O tempo de entrega pode variar. . O prazo de entrega estimado está indicado por baixo na página de saída.

Registered mail

Our registered mail packages to Portugal are sent via Correios / CTT. This means that you will receive an email with a 'track and trace' code. You can follow the route of your package and estimated delivery time on the website of the shipping company.

Prazos de expedição e entrega

Orders placed on weekdays (Mon-Fri) before 22:30 are shipped the same business day. Orders placed from Friday 22.30  - 24.00 Sunday and bank holidays are dispatched the next business day.

Isto aplica-se apenas aos produtos que estão em stock na nossa sede/armazém central. Os produtos que não estão em stock no nosso armazém central tem diferentes prazos de entrega.

'Expedição em 24 e 72 horas'

Por razões de segurança não podemos guardar todos os relógios no nosso armazém central ou lojas. Se indicar 'Expedição em 24 e 72 horas' por baixo de um produto, isto significa que o produto está em stock num armazém externo. Logo que encomende este produto, o armazém externo envia o produto para a nossa sede, de onde lho iremos enviar. Este processo leva entre 24 a 72 horas.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Métodos de envio

lijn

For shipments to Spain, you can choose the following shipping methods:

 Método de envio

 Compañía de transporte

 Plazos de entrega  aproximados

 Servicio de Correo en la Unión  Europea (DHL, DPD, etc.)

 Correos

 4-6 Días laborales

 Recogida en un punto de servicio

 Correos & Kiala

 4-5 Días laborales
 Express Economy   FedEx  2-3 Días laborales
 
 Correo regular prioritario (sin  seguimiento)
 Servicio postal  5-7 Días laborales
 

you can choose the shipping method of your preference in the shopping cart. The cost of the shipping methods are listed there as well.

* Los plazos de entrega son indicativos y dependen de la empresa de correo postal en tu país. El plazo de entrega real puede variar de acuerdo con el país de entrega y método de envío seleccionado. El tiempo estimado de entrega está indicado debajo del botón '+ añadir al carrito' en la página de producto y en la página de tramitación de compra.

Registered mail

Our registered mail packages to Spain are sent via Correos. This means that you will receive an email with a 'track and trace' code. You can follow the route of your package and estimated delivery time on the website of the shipping company.

When will my order be sent?

Orders placed on weekdays (Mon-Fri) before 22:30 are shipped the same business day. Orders placed from Friday 22.30  - 24.00 Sunday and bank holidays are dispatched the next business day.

Esto aplica únicamente para productos que se encuentran en stock en nuestra oficina central/almacén central. Los productos fuera de stock en el almacén central tienen diferentes plazos de entrega

'Envío en un plazo de 24 y 72 horas'

Por razones de seguridad, parte de nuestra colección de relojes se encuentra almacenada en otros lugares además de nuestro almacén central o tiendas. Si se indica 'envío dentro en un plazo de 24 y 72 horas' debajo de un producto, esto significa que el producto está en stock en un almacén externo. Una vez que se pide este producto, el mismo será despachado a nuestra oficina central desde donde vamos a enviar el producto directamente a su dueño. Este proceso tarda entre 24 - 72 horas.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Modalità di Spedizione

lijn

For shipments to Italy, you can choose the following shipping methods:

Modalità di Spedizione

Shipping company

Estimated delivery times

Corriere espresso

Poste Italiane

4 - 6 Giorno Lavorativi

Corriere espresso Economy

FedEx

2-4 Giorni Lavorativi
Posta prioritaria (no possibilità di tracciatura) Postal Service 3 - 5 Giorni Lavorativi

You can choose the shipping method of your preference in the shopping cart. The cost of the shipping methods are listed there as well.

 * I tempi di consegna sono indicativi e dipendono dal corriere postale del vostro Paese. Il termine di consegna reale può essere differente. The estimated delivery time is indicated below the '+ in shopping cart' button on the product page and on the checkout page.

Registered mail

Our registered packages to Italy are sent via Poste Italiane registered mail. This means that you will receive an email with a 'track and trace' code. You can follow the route of your package and estimated delivery time on the website of the shipping company.

When will my order be sent?

Orders placed on weekdays (Mon-Fri) before 22:30 are shipped the same business day. Orders placed from Friday 22.30  - 24.00 Sunday and bank holidays are dispatched the next business day.

This applies only to products that are in stock at our headoffice/central warehouse. Products not in stock at our central warehouse have different delivery times. 

'Shipping within 24 and 72 hours'          

For safety reasons we are not able to store all watches at our central warehouse or shops. If it says 'Shipping within 24 and 72 hours' below a product, this means the product is in stock at an external warehouse. Once you order this product, the external warehouse ships the product to our head office where we will ship the product to you. This process takes 24 - 72 hours.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Verzending en levertijden

Elke werkdag worden alle pakketten van de bestellingen van die dag verscheept. Dit geldt alleen voor producten die op voorraad zijn bij ons hoofdkantoor / centrale magazijn. Producten die niet op voorraad zijn in ons centraal magazijn hebben verschillende levertijden. De geschatte levertijd is onder de ' in winkelwagen' knop aangegeven op de productpagina en op de kassapagina.

'Verzending binnen 24 en 72 uur'

Om veiligheidsredenen zijn we niet in staat om alle horloges op te slaan in ons centraal magazijn of winkels. Wanneer er "Verzending binnen 24 en 72 uur ' onder een product staat aangegeven, betekent dit dat het product op voorraad is op een extern magazijn. Zodra u dit product bestelt, wordt het product verstuurd naar ons hoofdkantoor, waar we het product dezelfde dag aan u sturen. Dit proces duurt ongeveer 24-72 uur.

Verzendkosten

Wij berekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven de € 50. Verzendkosten voor alle andere verzendingen zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode en zijn opgenomen in het winkelwagen overzicht.
 

Vertraging

Hollandwatchgroup.com heeft geen controle over de postdiensten. Heel af en toe komt het voor dat een pakket enige vertraging oploopt. Als deze vertraging langer duurt dan meer dan 3 dagen na de verwachte leverdatum, neem dan contact op met de klantenservice.
 

Uw bestelling werd teruggestuurd naar de afzender

Als om welke reden dan ook uw bestelling wordt teruggestuurd naar ons (bijv. onjuist adres opgegeven), zullen wij u zo spoedig per e-mail berichten zodra wij het pakket terugontvangen. U kunt ervoor kiezen  ons om het item opnieuw te laten sturen of de bestelling te annuleren. Houd er rekening mee dat als de producten door schuld van de consument niet werden geleverd en een restitutie wordt aangevraagd, wij niet de verzendingskosten vergoeden.

Klantenservice

Contact

Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 14
3037TR  Rotterdam
Netherlands
Telefoon: 085 489 20 10
E-mail: Klik hier

Informatie

Hoe te betalen
Verzending
Garantie
Veilig bestellen
Contact
Vraag en antwoord

Instructies

Hoe te bestellen
Polsmaat meten

Verzendmethoden en verzendkosten:
Verzendmethoden verschillen per land. In de winkelwagen vindt u de beschikbare verzendmethoden voor uw land.
We bieden verschillende verzendmethoden, verdeeld in twee secties; standaard verzendmethoden en DHL Express verzending.

De verzendkosten naar adressen buiten Nederland zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode, het gewicht van de goederen die jij bestelt en het land van levering. Verzendkosten zijn inclusief handling en verzekering.

Bekijk hier de complete lijst landen waar wij leveren.
 
Geschatte levertijden:
Verzendtijden zijn te zien tijdens het afrekenproces. Deze verzendtijden worden ter indicatie gecommuniceerd. De werkelijke levertijden variëren per land, geselecteerde verzendmethode en uiteindelijk uw lokale postkantoor (als u standaard / gratis verzending hebt geselecteerd). Let op: we accepteren geen annulering van bestellingen tijdens de verzendperiode, zelfs niet als de verzending langer duurt dan verwacht.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van de Nederlandse nationale feestdagen. Alle orders worden binnen 24 uur verzonden (op werkdagen) na ontvangst van de betaalbevestiging. Let op: bestellingen verzonden met DHL/UPS/FedEx behoeven een handtekening voor ontvangst.

Belangrijke informatie over importbelasting voor klanten buiten de EU

Wanneer producten worden verzonden naar landen buiten de Europese Unie, in sommige gevallen, wordt er VAT (Value Added Tax), andere belastingen, douanekosten en vergoedingen geheven door het land van bestemming. De bijkomende kosten voor belastingen of vrijwaringsheffingen vallen onder de verantwoordelijkheid van de ontvanger. Als de ontvanger weigert de kosten te betalen, heeft HWG het recht om de kosten op de ontvanger te verhalen.
Helaas kunnen we geen schatting maken van wat de kosten kunnen zijn, omdat ze veel verschillen van land tot land. Neem voor meer informatie contact op met het douanekantoor van uw bestemming of bezoek hun officiële website. In sommige gevallen zijn inklaringsprocedures vereist; onder deze omstandigheden kunnen vertragingen optreden die onze oorspronkelijke geschatte levertijd beïnvloeden.

lijn

Veelgestelde vragen

Mijn bestelling is niet op tijd aangekomen en ik woon in Europa.

Onze postpartners doen hun best om uw pakket op tijd te leveren. Als de levertijd langer duurt dan op onze website is aangegeven, ga dan naar trackyourparcel.eu om te zien waar uw pakket is.

Kan ik mijn pakket in Europa volgen?

Ja, dat kan. Ga naar trackyourparcel.eu en log in met uw pakketnummer (ABCxxxxxxx of HWGxxxxxx) en postcode. Op de site wordt dan aangegeven welke koerier is gebruikt en de wat de tracking status van uw pakket is.

Mijn bestelling is niet op tijd aangekomen en ik woon buiten Europa.

Buiten Europa moeten pakketten vaak worden ingeklaard door de lokale douane om het postnetwerk binnen te gaan. Dit kan een vertraging van maximaal 3 weken veroorzaken. Gedurende de periode dat uw pakket bij de douaneafdeling is, zijn er geen tracking updates beschikbaar. Helaas kunnen wij dit proces niet beheersen of versnellen.

Kan ik mijn pakket buiten Europa volgen?

Als u de optie Standaard Parcel hebt gekozen, is uw bestelling verzonden via de Nederlandse postdienst. Vanaf het moment dat uw bestelling ons magazijn verlaat, heeft het pakket een Nederlands postdienst trackingnummer. Bij aankomst in het land van bezorging wordt aan het pakket een nieuw volgnummer van het lokale postnetwerk toegekend. Vaak zijn deze volgnummers niet gekoppeld, waardoor de tracking verdwijnt. Dit betekent niet dat uw pakket niet wordt geleverd, het betekent gewoon dat het beperkt te volgen is.

Waarom moet ik (buiten de EU) invoerbelasting betalen?

Holland Watch Group is gevestigd in Nederland. Als je buiten de Europese Unie woont, rekenen wij geen Nederlandse belastingen - zoals BTW-  op je bestelling, maar je lokale douanekantoor heeft het recht om invoerrechten, BTW en administratiekosten in rekening te brengen. Niet elk land belast hun burgers en de drempel voor de lasten verschilt per land. Meer informatie over invoerbelasting kan je opvragen bij je lokale Douane/Belastingdienst.

Versturen jullie naar mijn land?

In de winkelwagen kan je zien of verzending naar je land beschikbaar is. Wij verzenden niet naar alle landen in de wereld. Hier zijn twee hoofdredenen voor:

1. In dit specifieke land hebben we veelvuldig en meerdere gevallen van mailfraude ervaren.
2. De door jou gekozen verzendmethode is niet beschikbaar in je land.
Bekijk hier de complete lijst landen waar wij naartoe verzenden.