Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-

Wat is de status van mijn reparatie?

Horloge reparatie binnen de garantieperiode

Reparaties onder garantie sturen wij door naar het service center van het merk zelf. Wanneer wij het horloge terug hebben zorgen wij dat het aan u wordt gestuurd. Meer informatie over reparatie onder garantie vindt u hier.
 

Horloge reparatie buiten de garantieperiode

De horlogemakers in ons reparatie-atelier staan voor u klaar. Van kleine reparaties zoals het vervangen van een beschadigd glas tot het reviseren van complete uurwerken. Onze horlogemakers zijn gecertificeerd en repareren horloges van alle merken, waaronder Hamilton, Longines, Rado en andere merken van de Swatch Group.
Wanneer u uw horloge inlevert voor reparatie zal de winkelmedewerker uw wensen met u bespreken. Uw gegevens worden in ons reparatie-systeem ingevoerd en u krijgt een registratienummer mee. U wordt automatisch via e-mail of SMS geïnformeerd over de status van de reparatie en wanneer uw horloge gereed is om door u te worden opgehaald.

Wat kost de reparatie?

Wanneer de winkelmedewerker niet direct kan vaststellen wat de kosten van de reparatie zullen zijn wordt uw horloge ingenomen voor een controle en prijsopgave. Deze controle kost € 15, die in mindering wordt gebracht op de uiteindelijke kosten van de reparatie. 

Reparaties met verwachte kosten lager dan € 50 worden (tenzij anders afgesproken) direct - zonder bericht vooraf - uitgevoerd. 
U wordt automatisch via e-mail of SMS geïnformeerd over de status van de reparatie en wanneer uw horloge gereed is om door u te worden opgehaald.
 

Hoe lang duurt een reparatie?

Over het algemeen worden reparaties binnen 2- 4 (werk) weken uitgevoerd. In sommige gevallen moeten onderdelen besteld worden bij de fabrikant. Dit kan enige weken in beslag nemen. U wordt automatisch (via e-mail of SMS) geïnformeerd over de status van uw reparatie.