Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-

Wat moet u doen wanneer u een klacht heeft?

Bij Holland Watch Group zijn we toegewijd aan het leveren van hoogwaardige luxe horloges en uitzonderlijke klantenservice aan onze klanten. We begrijpen dat er soms dingen anders kunnen lopen dan gepland en dat een klant een klacht kan hebben. We willen u verzekeren dat we klachten serieus nemen en er alles aan zullen doen om een passende oplossing te vinden. Als u een klacht heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback oprecht en we zijn vastbesloten om eventuele problemen zo snel en efficiënt mogelijk aan te pakken. We geloven dat we door naar onze klanten te luisteren, onze service kunnen verbeteren en als bedrijf kunnen blijven groeien. Sterker nog, we zijn trots te kunnen zeggen dat we veel klachten tot tevredenheid van onze klanten hebben opgelost. We delen graag enkele specifieke voorbeelden van klanten die contact met ons hebben opgenomen met een probleem en tevreden waren met onze oplossing. Hier zijn een paar van hun verhalen:

Wanneer u een klacht hebt, bezoek dan onze contactpagina om ons contactformulier in te vullen. Heeft u foto's of andere bijlagen die u naar ons wilt sturen om de klacht te verduidelijken? Stuur dan een e-mail naar info@horloge.be met 'Klacht' in het onderwerp. Het toevoegen van foto's of ander bewijs kan echt helpen bij het vinden van de snelste oplossing van uw klacht. Wat het contactpunt ook is, ons team zal op werkdagen binnen 24 uur reageren. We willen u verzekeren dat we elke klacht serieus nemen en er alles aan zullen doen om een passende oplossing te vinden. Wanneer u niet tevreden bent met ons eerste antwoord, moedigen we u aan om de klacht verder te escaleren via de E-Commerce Europe-mediatie- en arbitragecommissies. Bij Holland Watch Group zijn we toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke service en hoogwaardige producten aan onze klanten. We waarderen uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst verder van dienst te zijn.

Bemiddeling en Geschillencommissie

Als u vindt dat uw klacht niet naar wens of conform de toepasselijke wetgeving is opgelost, kunt u Trusted Shops vragen om te bemiddelen in het geschil. Aarzel niet om contact met Trusted Shops op te nemen als u verdere vragen hebt of als Trusted Shops u op enige manier van dienst kan zijn. Trusted Shops staat altijd klaar om u te helpen!