Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?
Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.
Bij Horloge.be begrijpen we dat het kopen van een horloge een bijzondere ervaring is die persoonlijke aandacht voor detail en deskundige begeleiding vereist. Daarom hebben wij een team opgericht met uitsluitend gecertificeerde horlogespecialisten die u heel graag ondersteunen. Wij bieden u verschillende manieren om contact met ons op te nemen. Heb je een vraag, een opmerking, een (speciaal) verzoek of een klacht? Bij ons team bent u in goede handen. Bekijk hier beneden alle mogelijkheden, en kies jouw favoriete manier om ondersteund te worden.
Maandag | 09:00 - 17:30 |
Dinsdag | 09:00 - 17:30 |
Woensdag | 09:00 - 17:30 |
Donderdag | 09:00 - 17:30 |
Vrijdag | 09:00 - 17:30 |
Zaterdag | 09:00 - 17:00 |
Sunday | Closed |
Horlogeliefhebbers opgelet! Graag deskundig advies bij uw horlogevraag/ aankoop? Aarzel niet om contact op te nemen, wij helpen u met liefde verder.
Liever mailen? Stuur ons je vraag/opmerking via het contactformulier. Onze toegewijde horlogespecialisten staan klaar om je te helpen met je vragen, opmerkingen, verzoeken of klachten. Als je bestanden wilt bijvoegen, kun je ook een mailtje sturen naar info@horloge.be.
Horloges met metalen armbanden moeten vaak worden aangepast aan je polsmaat. je bij het bestellen van jouw horloge je polsmaat opgeeft, passen wij de armband gratis voor je aan voordat we het horloge naar je toe sturen.
Op de productpagina wordt onder de producten aangegeven of een product wel of niet op voorraad is.
De locatie van het product wordt aangegeven op de productpagina als het product niet op voorraad is in ons centrale magazijn, maar bijvoorbeeld in een van onze winkels. Lees verder op onze informatiepagina over voorraadlocatie voor meer informatie.
Wanneer u zich buiten de EU bevindt, is er geen gratis retourlabel beschikbaar. Zorg ervoor dat u het aanbevolen CN 22- of CN 23-formulier afdrukt en bevestigt aan de buitenkant van uw retourpakket. Zo kan de douane de inhoud gemakkelijk identificeren en worden vertragingen voorkomen. Mocht je een verkeerd of beschadigd product hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice!
Wanneer je een mooi horloge of horlogebandje hebt gevonden dat je graag zou willen kopen, maar het is niet op voorraad, kan je het product op je verlanglijst zetten. Je wordt doorgestuurd naar een pagina, waar je je naam en e-mailadres kunt achterlaten. Wanneer het product weer op voorraad is, ontvang je een e-mail. Via de link in die mail kun je naar het product gaan en vervolgens beslissen of je het wilt kopen. Lees meer over onze verlanglijst op de volgende informatiepagina.