Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?
Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.
Solden
Tweedekans
Typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Alle merken
Typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Prijsklassen
Merken
Typen
Apple watch
Cadeau tips
Informatie en tips
Nieuwe collectie
Coming soon
Bij Horloge.be doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product retourneren tegen een gereduceerd tarief van € 0,99.
Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!
De verzendpartner keuze voor de heenzending bepaalt ons retourbeleid en de bijbehorende kosten.
DHL-zendingen
We bieden een DHL-retourlabel aan tegen een gereduceerd tarief van € 12,99. U kunt een retourlabel aanvragen op de pagina "mijn bestelling". De retourkosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling.
Andere verzendpartners (Maersk, DHL Express)
Helaas bieden we momenteel geen retour labels aan van deze verzendpartners. U kunt zelf kiezen met welke verzendpartner u uw pakket aan ons retourneert. U bent verantwoordelijk voor de retourkosten.
Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden:
Deze voorwaarden vormen geen belemmering om uw herroepingsrecht effectief uit te oefenen.
*De landen waarvoor retouretiketten kunnen worden aangemaakt bij B2C/Maersk staan vermeld in de onderstaande tabel. Hier vind u ook meer informatie over de CN22- en CN23-formulieren.
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”.
3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden:
Deze voorwaarden vormen geen belemmering om uw herroepingsrecht effectief uit te oefenen.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
7. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 14-16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht).
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Log in op de pagina 'Mijn bestelling'
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Download het douaneformulier CN22 of CN23.
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge.
6. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor.
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Aanvullende instructies en informatie
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.