Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Solden
Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-
Man overhandigt een pakket

Een product terugsturen vanuit een land buiten de EU

Bij Horloge.be doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product retourneren tegen een gereduceerd tarief van € 0,99. 

Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!

Product terugsturen voor terugbetaling

  • De verzendpartner keuze voor de heenzending bepaalt ons retourbeleid en de bijbehorende kosten.

    DHL-zendingen
    We bieden een DHL-retourlabel aan tegen een gereduceerd tarief van € 12,99. U kunt een retourlabel aanvragen op de pagina "mijn bestelling". De retourkosten worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling.

    Andere verzendpartners (Maersk, DHL Express)
    Helaas bieden we momenteel geen retour labels aan van deze verzendpartners. U kunt zelf kiezen met welke verzendpartner u uw pakket aan ons retourneert. U bent verantwoordelijk voor de retourkosten.

  • Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden: 

    • U heeft een bedenktijd van 30 dagen vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen. 
    • Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en download het CN22- of CN23-douaneformulier. Dit formulier kan gedownload worden binnen de omgeving “mijn bestelling” . 
    • Horloges en klokken graag in de originele merkverpakking retourneren (indien redelijkerwijs mogelijk). 
    • Het product moet compleet worden teruggezonden, inclusief alle losse onderdelen.
    • Bij het ontbreken van onderdelen wordt de winkelwaarde afgetrokken van uw restitutiewaarde. 
    • De juiste labels moeten intact zijn (indien redelijkerwijs mogelijk). 
    • Graag het garantiecertificaat/boekje meesturen (indien redelijkerwijs mogelijk). 

    Deze voorwaarden vormen geen belemmering om uw herroepingsrecht effectief uit te oefenen.

    • De terugbetaling vindt plaats zodra wij het product daadwerkelijk terug hebben ontvangen. 
    • Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging hebben ontvangen, zullen wij u terugbetalen op het moment dat u kunt aantonen het product daadwerkelijk naar ons te hebben verzonden. 
    • Terugbetalingen gebeuren via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is voor de afhandeling van de bestelling. 
    • Indien wij een een fout hebben gemaakt met uw bestelling, vergoeden wij ook de initiële verzendkosten en eventuele retourverzendkosten.
    1. Log in op onze pagina 'Mijn bestelling
      2. Meld vooraf welk product je wilt retourneren.
      3. Download het retouretiket en het CN23/CN22-formulier*.
    2. Breng je pakket naar een afgiftepunt van de vervoerder die op je retouretiket staat aangegeven.
      4. Bewaar het ontvangstbewijs voor de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

     

    *De landen waarvoor retouretiketten kunnen worden aangemaakt bij B2C/Maersk staan vermeld in de onderstaande tabel. Hier vind u ook meer informatie over de CN22- en CN23-formulieren.

Product terugsturen om te ruilen

    • De omruiling vindt plaats op het moment dat wij het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen. 
    • Zodra de retourzending is geaccepteerd en verwerkt, ontvangt u het volledige bedrag minus de initiële verzend- en retourkosten. 
    • Wij maken een nieuwe bestelling aan en sturen u een handmatige betaallink voor de omwisseling. Eventuele verzendkosten worden niet opnieuw aan u in rekening gebracht. 
    • Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging hebben ontvangen, zullen wij u terugbetalen op het moment dat u kunt aantonen het product daadwerkelijk naar ons te hebben verzonden. 
    • Terugbetalingen gebeuren via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is voor de afhandeling van de bestelling. 
    • Indien Horloge.be een fout heeft gemaakt met uw bestelling, vergoeden wij ook de initiële verzendkosten en eventuele retourverzendkosten.
  • 1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina. 
    2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”. 
    3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen. 
    4. Download het douaneformulier CN22 of CN23. 
    5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
    6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

  • Wij verzoeken u vriendelijk om bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden: 

    • U heeft een bedenktijd van 30 dagen vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen. 
    • Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en download het CN22- of CN23-douaneformulier. Dit formulier kan gedownload worden binnen de omgeving “mijn bestelling” . 
    • Horloges en klokken graag in de originele merkverpakking retourneren (indien redelijkerwijs mogelijk). 
    • Het product moet compleet worden teruggezonden, inclusief alle losse onderdelen.
    • Bij het ontbreken van onderdelen wordt de winkelwaarde afgetrokken van uw restitutiewaarde. 
    • De juiste labels moeten intact zijn (indien redelijkerwijs mogelijk). 
    • Graag het garantiecertificaat/boekje meesturen (indien redelijkerwijs mogelijk). 

    Deze voorwaarden vormen geen belemmering om uw herroepingsrecht effectief uit te oefenen.

Product terugsturen voor reparatie

  • 1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
    2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen. 
    3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
    4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
    5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
    6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

    Retouradres 
    Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
    Willebrordusstraat 14-16 
    3037 TR Rotterdam 
    Nederland

    Aanvullende retourinstructies 
    - U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
    - Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave. 
    - De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren. 
    - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier

  • 1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
    2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 
    3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe. 
    4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
    5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap 
    6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
    7. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

    Retouradres 
    Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
    Willebrordusstraat 14-16 
    3037 TR Rotterdam 
    Nederland

    Aanvullende retourinstructies 
    - U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
    - Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
    - De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren. 
    - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.

  • 1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
    2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 
    3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
    5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
    6. Bewaar het verzendbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

    Retouradres 
    Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
    Willebrordusstraat 14-16 
    3037 TR Rotterdam 
    Nederland

    Aanvullende retourinstructies 
    - U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
    - Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
    - Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). 
    - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier

  • 1. Log in op de pagina 'Mijn bestelling' 
    2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”. 
    3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
    4. Download het douaneformulier CN22 of CN23. 
    5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge. 
    6. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor. 
    8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd. 

    Aanvullende instructies en informatie 

    - Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
    - Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
    - Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.