Alle typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Merken
Soorten horlogebanden
Apple watch
Alle horlogemerken
Alle typen horloges
Horlogekleuren
Horlogebandjes
Merken
Typen
Apple watch
Prijsklassen
Soorten kinderhorloges
Vintage
Tweedekans
Populaire horlogebatterijen
Populaire gereedschappen
Cadeau tips
Kennis & weetjes
Outlet
Tweedekans
Bij Horloge.be doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product retourneren tegen een gereduceerd tarief van € 0,99.
Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!
De keuze voor de heenzending bepaalt ons retourbeleid en de bijbehorende kosten.
DHL-zendingen
Andere verzendpartners (Maersk, DHL Express)
Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de volgende voorwaarden:
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld vooraf het product dat u wilt retourneren.
3. Download het retour label* en breng uw pakket naar een pakketpunt van de verzendpartner die op het retour label staat aangegeven.
4. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
*De landen waarvoor retour labels gegenereerd kunnen worden met B2C/Maersk staan hier beneden in een tabel.
Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de volgende voorwaarden:
- De omruiling vindt plaats op het moment dat wij het product daadwerkelijk retour hebben ontvangen.
- Zodra de retourzending is geaccepteerd en verwerkt, ontvangt u het volledige bedrag terug.
- Wij maken een nieuwe bestelling aan en sturen u een handmatige betaallink voor de omwisseling. Eventuele verzendkosten worden niet opnieuw aan u in rekening gebracht.
- Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen na de vooraankondiging hebben ontvangen, zullen wij u terugbetalen op het moment dat u kunt aantonen het product daadwerkelijk naar ons te hebben verzonden.
- Terugbetalingen gebeuren via hetzelfde betaalmiddel dat gebruikt is voor de afhandeling van de bestelling.
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor ruilen”.
3. Vul de productcode in van het vervangende product dat u graag wilt ontvangen.
4. Download het gratis retourlabel.
5. Breng uw pakket naar uw lokale DHL-pakketagentschap.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkagentschap.
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
7. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Log in op de pagina ‘Mijn bestelling’.
2. Meld vooraf het product dat u wilt retourneren en selecteer “retourneren voor reparatie”.
3. Download het gratis retourlabel.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge.
6. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Aanvullende instructies en informatie
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina.
2. Meld vooraf het product dat u wilt retourneren.
3. Download het retour label* en breng uw pakket naar een pakketpunt van de verzendpartner die op het retour label staat aangegeven.
4. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
*De landen waarvoor retour labels gegenereerd kunnen worden met B2C/Maersk staan hier beneden in een tabel.
Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de volgende voorwaarden:
Regio | Waarde | Heenzender | Retourzender | Kosten retour |
Binnen EU + UK | Tot € 500 | Maersk | Maersk | € 4,95 |
Binnen EU | All | DHL Express | DHL express | € 4,95 |
Retourlabels kunnen worden aangemaakt met B2C/Maersk voor de landen die in de tabel hieronder staan. Voor andere landen zijn we van plan om in de toekomst retourlabels met DHL Parcel aan te bieden. Momenteel zijn retourlabels met Maersk niet beschikbaar voor landen buiten de EU. Als uw land geen retourlabel beschikbaar heeft, moet u zelf de retourzending regelen en betalen. We raden aan om de goedkoopste traceerbare verzendmethode te gebruiken.
Austria | Ireland |
Belgium | Italy |
Czech Republic | Luxembourg |
Denmark | Netherlands |
Finland | Poland |
France | Portugal |
Germany | Slovakia |
Greece | Spain |
Hungary | Sweden |
United Kingdom |
1. Log in op de pagina ‘Mijn bestelling’.
2. Meld vooraf het product dat u wilt retourneren en selecteer “retourneren voor reparatie”.
3. Download het gratis retourlabel.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge.
6. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Aanvullende instructies en informatie
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe.
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkagentschap.
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
7. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt.
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht).
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe.
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele bestelnummer bij te voegen.
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic.
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap.
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen.
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.
Retouradres
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling
Willebrordusstraat 16
3037 TR Rotterdam
Nederland
Aanvullende retourinstructies
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. [domein] kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt.
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave.
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren.
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier
Horloge.be gebruikt verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we uw toestemming nodig.
De noodzakelijke cookies en anonieme statistieken zijn altijd automatisch actief; als u op "alle cookies accepteren" klikt, accepteert u ook de optionele cookies. Als u zelf wilt kiezen welke cookies u inschakelt, klikt u op "cookie-instellingen".
Deze website gebruikt verschillende soorten cookies. Voor sommige soorten hebben we uw toestemming nodig.