Er ging helaas iets fout

❄️ WINTER SOLDEN
Heren
Dames
Vintage
Horlogebandjes
Inspiratie
Nieuw
❄️ WINTER SOLDEN | Solden
❄️ WINTER SOLDEN | Tweedekans
Vintage | Tweedekans

Horloges gratis verzonden vanaf €100
Man overhandigt een pakket

Een product terugsturen vanuit België, Nederland of Luxemburg

Bij Horloge.be doen we ons uiterste best om u een fijne winkelervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat in Nederland en België binnen 60 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. U kunt het product terugsturen tegen een bijdrage aan de retourkosten van € 4,99. 

Een product terugsturen voor reparatie

Wilt u het horloge retourneren om het te laten repareren? Kies de situatie die van toepassing is om de juiste instructies te vinden. Wij kijken ernaar uit om u zo snel mogelijk te herenigen met uw gerepareerde horloge!

Retourneren voor terugbetaling BENELUX

Instructies voor terugsturen

1. Log in op de ‘Mijn bestelling’ pagina. 
2. Meld vooraf het product dat u wilt terugsturen.
3. Download het verzendlabel* en breng uw pakket naar een pakketpunt van de verzendpartner die op het label staat aangegeven. 
4. Bewaar het ontvangstbewijs van de zending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

*De landen waarvoor retourlabels gegenereerd kunnen worden met Spring of PostNL staan hier beneden in een tabel.

Voorwaarden

Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de volgende voorwaarden: 

  • U heeft een bedenktijd van 60 dagen vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen. 
  • Wij brengen bij retourzendingen kosten in rekening. Wij bieden een retourlabel aan tegen een tegemoetkoming in de retourkosten van € 4,99. U kunt een retourlabel aanvragen op de pagina “mijn bestelling”. De kosten voor de retour worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling.
  • Producten dienen ongedragen en in nieuwstaat geretourneerd te worden, in de originele merkverpakking.
  • Alle extra geleverde goederen/onderdelen dienen bij de retourzending te worden gevoegd.
  • Alle labels moeten intact zijn (voor zover redelijkerwijs mogelijk).
  • Gelieve de originele garantie-/instructieboekjes bij te voegen.
  • Bij het ontbreken van een extra product wordt de winkelwaarde afgetrokken van uw restitutiewaarde. 

Retourkosten en retourlabel

RegioWaardeHeenzenderRetourzenderKosten retour 
BENELUXTot €350PostNLPostNL€4,99
BENELUXAlleDHL ExpressDHL Express€4,99
BENELUXTot €500TrunkrsPostNL€4,99
BENELUXVanaf €500TrunkrsDHL Express€4,99

 

Retourneren voor omruilen BENELUX

Instructies voor terugsturen

1. Log in op onze pagina 'Mijn bestelling
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer "retourneren voor omruiling".
3. Vul de productcode in voor het vervangende product dat u in plaats daarvan wilt ontvangen.
4. Download het retouretiket.
5. Breng uw pakket naar het dichtstbijzijnde postpunt. Controleer het verzendlabel om te zien welke vervoerder van toepassing is.
6. Bewaar het ontvangstbewijs voor de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Voorwaarden

Wij verzoeken u vriendelijk om rekening te houden met de volgende voorwaarden: 

  • U heeft een bedenktijd van 60 dagen vanaf de dag dat u het product heeft ontvangen. 
  • Wij brengen bij retourzendingen kosten in rekening. Wij bieden een retourlabel aan tegen een tegemoetkoming in de retourkosten van € 4,99. U kunt een retourlabel aanvragen op de pagina “mijn bestelling”. De kosten voor de retour worden in mindering gebracht op de terugbetaling van uw bestelling.
  • Producten dienen ongedragen en in nieuwstaat geretourneerd te worden, in de originele merkverpakking.
  • Alle extra geleverde goederen/onderdelen dienen bij de retourzending te worden gevoegd.
  • Alle labels moeten intact zijn (voor zover redelijkerwijs mogelijk).
  • Gelieve de originele garantie-/instructieboekjes bij te voegen.
  • Bij het ontbreken van een extra product wordt de winkelwaarde afgetrokken van uw restitutiewaarde. 

Product terugsturen voor herstelling

Binnen de 60 dagen herroepingsperiode

1. Log in op de pagina ‘Mijn bestelling’.
2. Meld het product dat u wilt retourneren vooraf aan en selecteer “retourneren voor reparatie”. 
3. Download het retourlabel. 
4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
5. Voeg een (gedetailleerde) omschrijving toe van het defect aan uw horloge. 
6. Voeg de geldige, gestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 7. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
8. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

 Aanvullende instructies en informatie 
- Bij een reparatie onder garantie hoeft u het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. Horloge.be kan niet garanderen dat u dezelfde doos terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier.

Buiten de 60 dagen herroepingsperiode, binnen de fabrieksgarantie

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart, of een kopie aankoopfactuur, of het ordernummer van uw originele bestelling toe aan uw kapotte horloge. 
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. Horloge.be kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het teruggestuurde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- Indien uw garantieclaim wordt goedgekeurd, vergoeden wij de verzendkosten voor het retourneren (indien het product bij ons is gekocht). 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier

Buiten de fabrieksgarantie, binnen de 1 jaar extra HWG garantie

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Voeg de geldige, afgestempelde garantiekaart toe aan uw kapotte horloge. 
3. Voeg de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer toe. 4. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
5. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postkantoor.
6. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
7. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd.

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. Horloge.be kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product beoordeelt onze gecertificeerde horlogemaker of uw klacht onder de garantie valt. 
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het terugsturen naar u. 
 - Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier

Geen garantie van toepassing, aanvraag prijsopgave

1. Voeg een duidelijke beschrijving van het probleem toe. 
2. Indien u bij HWG heeft gekocht, dient u de originele HWG-factuur of uw originele ordernummer bij te voegen. 
3. Zorg ervoor dat u het horloge zorgvuldig verpakt, bijvoorbeeld in bubbeltjesplastic. 
4. Breng uw pakket naar uw plaatselijke postkantoor of postagentschap. 
5. Wij raden u aan uw pakket standaard aangetekend te versturen. 
6. Bewaar het ontvangstbewijs van de retourzending (inclusief T&T) totdat de ontvangst is bevestigd. 

Retouradres 
Holland Watch Group B.V. Reparatieafdeling 
Willebrordusstraat 16 
3037 TR Rotterdam 
Nederland 

Aanvullende retourinstructies 
- U hoeft het horloge niet in de originele merkverpakking te retourneren. Horloge.be kan niet garanderen dat u dezelfde box terugkrijgt. 
- Na ontvangst van het geretourneerde product maakt onze gecertificeerde horlogemaker een prijsopgave. 
- De kosten voor verzending richting HWG zijn voor uw rekening. Wij vergoeden de verzendkosten voor het retourneren. 
- Meer informatie over de reparatieprocedure vindt u hier