Horloge.be gebruikt cookies en vergelijkbare technieken om de website te laten functioneren en je een veilige website te bieden tijdens het winkelen. Daarnaast gebruiken wij cookies om je beter en persoonlijker te helpen; Met deze cookies volgen wij en derde partijen jouw gebruik van onze site, tonen wij op jouw voorkeuren afgestemde advertenties en verzamelen wij informatie om onze website te optimaliseren. Meer informatie?

Als je op 'accepteren' klikt of verdergaat op onze website, gaan we ervan uit dat je dat goedvindt.

Horloges gratis verzonden vanaf €50,-
FAQ Banner

Verzending

  • Wanneer producten worden verstuurd naar landen buiten de E.U. kan het voorkomen dat het land waar het pakket naartoe gaat bepaalde invoer en/of andere belastingen heft. Deze kosten zijn voor de ontvanger. Wanneer de ontvanger weigert om deze kosten betalen, heeft HWG het recht de kosten op de ontvanger te verhalen. Meer informatie vind u op deze pagina.  

  • Holland Watch Group is verantwoordelijk totdat het product in nieuwe, werkende staat bij u is afgeleverd. Mocht uw bestelling 3 dagen na de geschatte bezorgdatum niet bezorgd zijn, neem dan contact op met de klantenservice. 

  • Om de status van uw bestelling te checken kunt u inloggen op de orderservice pagina met uw email adres en ordernummer. U vindt hier alle informatie met betrekking tot uw bestelling. 

  • De beschikbare verzenmethoden zijn afhankelijk van uw locatie en aankoop. Kijk voor meer informatie op deze pagina

  • Raadpleeg de orderservicepagina of DHL.nl wanneer u een order heb geplaatst met Express shipping. Ga naar trackyourparcel.eu en log in met uw ordernummer (ABCxxxxxxx of HWGxxxxxx) en uw postcode. Deze website laat zien welke vervoerder wordt gebruikt en geeft je de status van verzending.